Helgen som var..

.. var helt underbar :)

FREDAG
Inflyttningsfest och Sebbe och Alexandra. Jag och Johanna for dit och spelade sällskapsspel. Johanna och Edvin for efter ett tag, jag stannade kvar som chaffis.

LÖRDAG
For till Luleå med Mamma och Lovisa. Handlade ingenting, inte ens min Volummaster fanns :S  När jag kom hem var lägenheten full med folk, Rab, Joi och Alex som fortfarande var fulla från gårdagen. Micke satt och spelade elgitarr och de andra occuperade min soffa som jag hade planerat att sova Middag på. Vi hittade på egna frågelekar som vi höll oss sysselsatta med i x antal timmar. Vid 6 tiden försvann sällskapet och istället kom Linnea och Tommy på middag. Supermysigt :) Vi spelade RappaKalja och självklart var Micke tvungen att vinna :p

Vid 22tiden for vi till rab där det var party. Vid 24.00 tog drickat slut så vi tog en taxi till ICE. Hör och häpna, för första gången var det riktigt riktigt roligt där. Det var bara folk man kände, jättebra musik och min Johanna som alltid är bäst på fest;P Vi dansade hela natten och sen blev det Frasses med Micke Johanna och Edvin.

Det var så roligt, kvällen får 10 stjärnor av 5 möjliga.

SÖNDAG
Nu ska jag ut och åka skidor, wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0