Lördag

Gårdagens händelser:
Jag, Linnea och Malin tog en prommenad genom stan igårkväll. Det är så fint på kvällen när alla lampor lyser och man verkligen känner vilken storstad Barcelona är. Vi stannade vid en fontän, ni får ursäkta jag vet inte vad den heter och även om jag visste hade jag inte kunnat stava, min spanska ni vet.. En jättestor fontän som ligger nedanför ett Museum som mer kan liknas vid ett gigantiskt sagoslott. Varjekväll har fontänen uppvisning. okej jag håller med om att det låter tönting, men då har jag inte ens lagt till att efter uppvisningen är klar applåderar alla. Bra jobbat fontänen! Det var iallafall helt magiskt, vatten som far åt alla håll och kanter i massa olika mönster och färger med pampig musik. Fullt med folk, nu pratar vi ungefär halva bodens befolkning. Jag saknade Micke

Igårkväll hade jag min första riktiga hemlängtan. Tur för mig var att jag var lika trött som efter ett maratonlopp (inte för att jag någonsing har/kommer genomföra ett, men ni förstår känslan) så jag somnade med en gång.

Dagens planer:
- Jobba till 15.00
- 3 timmar på stranden
- Middag med Erina och Becki (New York och England). Vilket kommer leda till utgång

Morgondagens planer:
- Stranden
- Jobb klockan 14.00
- Boka biljetter till Barcelona Fcs hemmamatch nästa lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0