Livet i Barcelona

Vårt Internet i lägenheten ligger hemma med influensan, så det orkar inte vara anslutet så ofta, kanske 25 % av tiden. Förhoppningsvis blir det friskt snart, men våra nya sambos säger att det varit sjukt mycket länge och att vi inte ska ha för höga förhoppningar på tillfrisknande.

Annars är livet i Barcelona jättemysigt. Vi bor i en jättefin och lyxig lägenhet på en shoppinggata nära Plaza c'Espanya, med det finaste rummet i lägenheten. Våra nya roomies är ett par (tjejen från Ungern och killen från Finland) och 2 svenska tjejer, en tjej från New York som pluggar i Japan och en tjej från England. Jag och linnea är helt frälst i deras Engelska/Amerikanska. Alla är helt underbart trevliga :)

Idags läget har vi haft våran första utbildningsdag på jobbet, jag och linnea jobbar numera åt Com hems kundtjänst, riktigt bra skit (som våran coach säger hela tiden). Sen har vi legat och glassat på stranden hela dagen/veckan.
31 grader och sol har det varit i ett, några moln men det är nästan skönare, för det blir så varmt så vi smälter.

vi kommer ha internet på jobbet så då kan jag skriva lite oftare, men inte lägga ut några bilder så det får jag göra när det fungerar här hemma.


En Puss till Micke



 


Kommentarer
Postat av: annapanna

jag vill också ha en puss ; ) / en umeåbo som saknar er

2008-09-04 @ 17:05:30
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0