Johannivecka

Idag kommer Johanna, hoei, schmoei, boei hit! Henne flyg landar vid halv 19 (så ni förstår att det är så kvällen). Tills dess tänkte jag och linnea hinna jobba till 17.00, sen storhandla massa mat! vi har t.o.m gjort en "köplista" som blev alldeles för lång!

Igår låg vi på stranden hela dagen. På slutet träffade vi vår coach Johan (29 år från Ö-vik) och massa andra från jobbet. Johan bjöd på pizza och vi tittade på livefotboll när mulipartnerkillarna hade korp mot varandra. Jag och Linnea känner oss lite irriterade över att ingen här ens vet att norrbotten existerar, de tror att det bara är ödemark. SKönt att Johan är från Norr och har lite koll iaf :)
Sen vandrade vi hemmåt. Städade vårat rum, inför finbesöket och åt sen brieost och kex. Jag och linnea hade längtat som tusans tills vi skulle äta brieost, sen efter 10 min visar det sig att Linnea kommer ihåg att hon inte tycker om Brieost. Hon är för söt :)

Nu är det dags att återgå till arbetet.
Johanna Jii, jag skriver till dig sen, har ingen mail här! ;) puss

Kommentarer
Postat av: petra isaksson

Saknar dig med. Så länge sen man såg dig nu. För jänns som det var ett bra tag sen innan du for också (om man inte räknar med hanssons) :)



Jadu jag jobbar för fulla muggar. Och nu när jag inte snyter mig så tränar jag, tar bilder i studion eller går på stan ;) Filmer ser man i massor. Jag såg ju min favoritfilm igår. "walk the line" Du måste se. Du kommer dö. Den är otrolig. Jag har inte kunnat tänka på något annat under hela dagen på jobbet. Jag har spelat alla youtube klipp som finns från filmen. Andreas och bernth har nog blivit lite less på mig. Jag älskar numera den onde i gladiatorn.





Hjälp :)

2008-09-15 @ 20:33:14
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0