Jag är så stolt

IGÅR TOG LOVISA KÖRKORT, GRATTIS SYYSTER, DU ÄR BÄST :)



_____________________________________________________________________________________________

Igår kom Johan och berättade att idag kommer det chefer från Multipartner och Comhem (från stockholm) till Barcelona. Sen  berättade han att dom skulle medlyssna hos oss hela dagen, och sen klämmer han ut sig att han har bestämmt att dom ska lyssna på Mig, Linnea, Ida och Li. Är det ett skämt eller? tror ni jag är nå nervös för att gå till Jobbet idag. Han påstod att det var för att vi var dom bästa på jobbet, och visst det var väl roligt att höra men jag kan hoppa över en komplimangen..

Nu är johanna här! vi har ätit mysfrukost, Självklart är hennes väska i Stockholm, men den ska komma idag. 

/ hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0