Helg nr3

Igår åt vi 4 middag på en jättemysig restaurang sen bar det av till multipartnerfesten. kvällen fortsatte till Jakob, som skulle ha en lyxlägenhet. Ta det inte personligt Jakob, men jag och linnea fick en chock. Vi har konstaterat att vi har överlägset den finaste lägenheten här i barcelona.
Jag Malin Ida Linnea Andreas August och Alfred fortsatte mot stan och mat. Killarna tappade bort Håkan, den fjärde i kvartetten. Vi vet fortfarande inte vart han är. Men dom hade en plan, de skulle träffas på Bagdad (strippklubb) om 3 dagar. August påminner om en blandning mellan Matsie och Mattias, även om ingen kan vara lika rolig som dom 2 :b Roligkväll även om det var ett tag när jag saknade min baby ruskigt mycket.


Idag har vi legat på stranden. Kom hem och somnade, vaknade av att malin och linnea satt och tittade på mig. Vi åt middag på en libanesiskrestaurang, inte värt 140 kr men mysigt. Sen pressade vi kulglass! Nu lyssnar vi på Brolle och tittar på kort.

Saker du inte visste om Barca:
- Det är förbjudet att sälja Snus (gäller hela europa förutom norden eftersom vi är för beroende)
- Alla här har dreadlocks. De sätter in lösdreads, som extensions ungefär.  Inte min smak
-
Här pratar dom katalanska, inte spanska.
- Det är bögarnas stad (ta inte illa upp för uttrycket) men det är kolosalt många homosexuella män här.
- För oss svenskatjejer är alla män på 65+ lediga (förutom de homosexuella) och vill gifta sig.

Kommentarer
Postat av: petra

hej babe! Saknar dig! Träffade din karl på krogen igår ;) Han saknade lilla lina ;-*

Ne, varit lite gormigt. Vi kan ta det när du kommer hem. Nu är det bra iaf så du behöver inte oroa dig sötnos ;)



PUSS

2008-09-14 @ 11:33:11
URL: http://petraisaksson.blogg.se/
Postat av: annapanna

hej babe!

allt bra? :) saknar er massa !! men snart får jag pussa och krama dig! men hörru, vad önskar du dig i födelsedagspresent då? PUSS

2008-09-14 @ 22:29:08
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Johanna Jiii

Hej sötnos! Kan jag komma ner till er nu på lördag eller söndag? Jag får ledigt då :) Maila mig när du ser detta, har försökt ringa men det går inte så bra och nu har min mobil gått sönder. Puss!

2008-09-14 @ 23:23:48
Postat av: petra

hihi ne men en kram ;) Åh ja jag har bokat in det! KUL! Det är ju ett tag kvar. Jag har just åkt på en förkyldning men den ska jag hunnit skaka av mig till dess ;)

2008-09-15 @ 08:59:38
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0