From ett B till ett annat.

Tillbaka resan gick bra, sov 3 timmar på planet till Spanien, hade turen att få 3 platser för mig själv, så jag bredde ut mig som en strandad val på  Mallorca, allt jag saknade var en återställare (iform av en snygg coctaildrink) och en man i speedos som fläktar med ett palmblad.

När jag kom in genom dörren möttes jag av Linnea♥ och Malin som hade köpt massa godsaker och glass för att fira min 20års dag. Precis vad jag behövde efter en heldags resande, tack babes! ;) Dom berättade om alla sjuka saker som hänt medan jag var borta, inget jag vågar skriva om i bloggen eftersom det kan leda till trubbel på jobbet om någon (mot förmodan) läser mig blogg, och lite andra otrevligheter. Men helt sjuka saker i alla fall, jag är fortfarande i chocktillstånd.

Påtal om min hemresa hann jag med massor tack alla för allt underbart.
Heldag i Älsbyn, Middag på Pär&Mickes, födelsedag, och Lördagkväll!
Micke, Lovisa, Anna, Johanna, Hanna, Petra, Erika, Rabas, Joi, Mami och Papi - Ni får mig att må så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yees jag stod på 2:a plats. det är väl bäst, typ som "ettan förlora tvåan vann! :D" pusspusspusspusspuss ps jag vill höra de sjuka nyheterna

2008-09-29 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0