Fredag

Hej sverige :b

Igår blev det en Islatte på starbucks och sen en shoppingrunda, malin (som förövrigt är från dalarna) avvek för en date med sina spanjorer :b Linnea inhandlade en klänning/linne och jag la bara mina pengar på mat. Lämnade av Ida ( som förövrigt är från luleå) och vandrade hemmåt med massa nyheter att fylla kylskåpet med. Vi har blivit riktigt kreativa och fått många ideér om vad vi faktiskt kan äta (hittills har vi levt på pasta, antingen med pesto eller tomatsås).
Nu har vi massor av grönsaker och roligheter i kylskåpet :) Igår kom vi även på att frysdiskarna här är som mammas mat hemma i Sverige, den godaste :)

Idag tänkte vi gå ner till stranden efter jobbet, försöka bättra på brännan lite :) Det är så skönt, för man kan ligga på stranden tills klockan 7-8 på kvällen och det är fortfarande stekande hett. Sen blir det godmiddag och mys, jag och linnea tänkte göra stan osäker, men inte så länge för vi börjar jobba 8 imorgon. Pågrund av utbildningen måste vi jobba i helgen, men vi får 1000 kr extra och mat, så det känns okej :)

Vårt internet är fortfarande sjukt. Tråkigt eftersom jag inte kan lägga ut några bilder. Men jag lovar att försöka ladda upp såfort vårt internet hemma fungerar. Dessutom har jag upptäckt att jag inte kan skriva kommentarer inom bloggen här på jobbet. Så till Anna: PUSSSSS, jag saknar dig också ;)

Hälsningar från ett varmt barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0