Fredag

Imorgon är vår första lediga dag på 2 veckor!
+
Ikväll bjuder Comhem på fest, bokad lokal och gratis drinkar hela kvällen, pågrund av plötsliga schema förändringar och annat strul. vi är överlyckliga :) Jag Malin Linnea Ida Li Love funderar på att storma Jakobs lägenhet innan och chilla lite granna. Enligt ryktena har han en lyxlägenhet :b 

-
vi fått veta att vi egentligen ska jobba 12.15-21 nästa vecka när johanna kommer. Men jag och Linnea åt 10 kg mod&aggresivitet och sen gick vi och pratade med chefen, så nu har vi fixat det.

Hänt i veckan:
Onsdag: Starbucks i 3 timmar efter jobbet. Satt och pratade om alla roliga människor som finns där hemma. Vi hittade ett Starbucks som ligger ca 50 meter från jobbet och som var större och mysigare än alla andra vi varit på.

Torsdag: Kataloniens nationaldag, vilket betydde att alla spanjorer är lediga, vilket i sin tur betyder att vi inte hade någon luftkonditionering på jobbet. 42 grader inomhus, det är inte att leka med.
Efteråt for vi till stranden och somnade, helt underbart. Jag och Linnea var kvar till klockan 7, alla andra vek av eftersom. När vi kom hem fick vi veta att våran sambo från Ungern ska flytta hem (Hon heter Eva, vi har trott att det var något jättekonstigt och inte vågat nämna henne vid namn). Så nu har paret i vår lägenhet separerat, vilket resulterade i en prommenad så hon fick prata ut, ett långt stop vid fontänen med lite Sangria. Jag trodde det var äckligt men har kommit på att det ju smakar glögg, ny favorit!

Nu är det helg

Kommentarer
Postat av: snaaaaart kommer jag!

OOh bra jobbat brudar! Hade inte varit så kul om ni jobbat heela tiden.. vill ju vara med mina favoriter : ) Hur jobbar ni nu då?

See ya soooooon ;D

2008-09-13 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0