Festival

Idag börjar en stor festival här i Barcelona. Det är scener lite överallt i stan, ungefär som BodenAlive fast en miljongånger större. Ikväll ska vi gå ner på stan efter vi slutat jobbet (10 timmar.. i verkligheten 50 minuter). Jag har riktat in mig på att shoppa armband, bruna! ;)

Just nu har jag min sista kvartsrast, sen är det bara lite kvar.

Det händer inte så mycket nu på dagarna men jag återkommer ihelgen då vi ska hitta på massa skojigasaker!

Förresten så läste jag Johannas sms från Groja idag om att han och Kent inte längre är tränare för Damlaget. Varför känns det som att det här har hänt förut och vad handlar det om? Jag tycker man har ett ansvar som tränare och inte bara kan komma och gå som man vill. Det känns rätt bra att jag fått facit på alla mina åsikter på detta område.


Jag saknar Micke

Kommentarer
Postat av: anna

jag håller med,skönt man slutade innan allt gorm /jagvillocksåhaarmband

2008-09-20 @ 10:36:50
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: lovisa

bra att man gjorde illa sig innan allt ;) jag vill också ha armband och jag vill gärna också vara saknad ! :@

2008-09-20 @ 15:46:28
Postat av: Emelie

BRA då bokar vi in det :) men hur har ni det? varmt och skönt?

2008-09-21 @ 20:24:23
URL: http://emelierisbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0