En vecka kvar i Barca


Dagen mat:
Frukost: Nektarin/Persika/Ananas- Smootie, Rostmacka
Lunch: Spagetti och korvstroganoff
Mellanmål: Cheesecake + Caffe Latte på Starbucks
Middag: Potatis, Fiskpinnar + Sallad på Avokado, Fetaost och paprika
Efterrätt: Glass, Magnum Choklad och Jordgubb ( världens godaste pinnglass, går ej att köpa förutom i flerpack)
Kvällsfika: Återstår att se ;b

Idag har vi shoppat till vi droppat efter jobbet. Som två kameler på jakt efter vatten i öknen. Jag hittade en tjocktröja och en rutigtröja till mig själv, även fast jag lovat mina ångesttankar att jag inte skulle slösa nå mer pengar, men dom kostade bara 200 kr styck, och så billigt hittar man det ju aldrig i Sverige. Mitt samvete och min slösmajja hade en fight och samvetet gav vika efter bara några sekunder in i första ronden.
Dessutom fick jag veta idag att jag får komma tillbaka till Sillen om jag vill när jag kommer hem. Det känns bra, då har jag ju iallafall en fast inkomst och jag kan stå ut ett tag med TM.

Idag har jag blonderat Linneas hår, hon är i duschen, så jag har inte fått se resultatet.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför nämns aldrig mina presenter som jag hoppas är inhandlade ;)

2008-10-09 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0