Utbildning

Idag pratade jag med Lennart som är ansvarig för molekylärbiologi i Umeå. Han berättade att till hösten ska dom lansera en helt ny utbildning som var helt perfekt för mig. Jag är helt överlycklig!
En treårigutbildning där man läser molekylärbiologi och kemi första 2 åren och tredje året väljer men inriktining.
Sen kommer jag förmodligen få läsa till en masterexamen men då behöver jag inte göra det på en gång.

Umeå är bra, det är inte för långt borta, fast den kunde väl funnits i Luleå? Dags att utvecklas norrbotten.
Jag ska nog läsa Matematik diskret när jag kommer hem, det känns jätteroligt och bra. Min hjärna behöver få arbeta lite, den blir så rastlös annars.

ÄdMS

Kommentarer
Postat av: petra isaksson

det är mycket du behöver höra!!!! :P hahaha

Åhhh ja absolut! Kul med utbildningen ;)

2008-10-06 @ 18:46:03
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0