Shopping

Igår efter jobbet startade vi eftermiddagen men en fika på Starbucks, vilket är det jag kommer sakna mest från Barcelona. Deras mangocheesecake är oslagbar :) Tommy och Linnea pressade i sig en megachokladkaka och jag tog mig en chokladmunk, höll på att somna där i deras stora mysiga fåtöljer.
Sen tod vi Metron till Passeig d Gracia, som Erina hade tipsat oss om (NYbruden). Efter att vi bara passerat affärer där det billigaste priset låg på ca 1000 kr insåg vi att vi var lite fel. Vi drog oss tillbaka till mer passande gator. Shoppade loss på ett nyöppnat H&M på Ramblan.
 Eftersom jag och Linnea numera är samma person (enligt alla här på jobbet) så köpte vi likadana tröjor, fast jag köpte en grå och linnea en svart. Den var superbillig, jättesnygg och mysig så vi kunde inte motstå.

Nu är det ca en vecka till vi far hem. Vi har boende till söndag, sen ska vi leka uteliggare, eller... . .
Vi måste nog ta en snack mer Erina som passande nog råkar vara i London över den tiden ;p

Kommentarer
Postat av: samma person som dig

heheh lina, megachokladkaka?? jag åt ju en superslim sallad?! känns lite taskigt att du ljuger sådär och försöker få mig att framstå som värsta vräkaren... (ehh, tur att du inte nämnde mitt och tommys besök på donken igår OCKSÅ) heheh.. vi ses.. eller ja, du sitter ju här bredvid mig och skriker till en kund just nu :) that's SOOO cute ;) haha

2008-10-07 @ 09:29:22
Postat av: petra

jo eller vi har flyttat på soffan, permanent. När man ser film är det bäst så :D Hade varit bäst men en hörnsoffa, men men :P

2008-10-07 @ 18:48:57
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0