Pitehavsbad

Jag har haft en super mysig helg med Micke på Pitehavsbad.
Det började med att mickes bil inte startade på lördagsmorgonen, den strejkar nog eftersom det måste stå ute och frysa när det är minusgrader. Pappa fick komma och hämta oss så vi fick ta Familycar till Piteå. Stannade hos farmor och farfar och åt palt och bullar (inte på samma gång, men extremt nära inpå varandra) innan vi for och checkade in på vårt hotellrum. På kvällen var det musikalen hair och middagsbuffe, jättemysigt. Vi skippade dansbandslåtarna och valsen och drog oss tillbaka och såg på film istället, mysigt :) somnade som vanligt i mitten av filmen (någonting jag har gjort till en rutin som micke är mindre glad för) i Mickes famn.
Idag åt vi hotellfrukost och sen satt vi i bubbelpoolen i en timme, allt annat var för kallt för oss.
Min kusin Axel fyller år imorgon men hade kalas idag, så vi for dit vid 3 tiden. Åt palt igen (har ju lite att ta igen efter spanien) och massa tårta. Både Sanna och Bente var hemma, ännu mer mys ;)

   

Nu ska Micke tvinga mig (okej tvinga är fel ord, för jag vill ) att se Phantom of the opera. Vi har nog blivit lite inne i det här med musikaler.

Jag längtar tills jag ska på IKEA, har massa saker som behöver inhandlas, frågar är bara vart dom ska rymmas, somsagt vår lägenhet är inte så stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0