Lucia?

jag vet inte på vem jag ska skylla mitt *sammanbrott idag på jobbet, men Karin (Mickes mamma) ligger högt upp på listan av misstänkta.

*Skratt anfall

På middagrasten var det ett konstigt nummer som ringt mig, såg ut ungefär som Petras jobbnummer så jag ringde och frågade om det var hon, men inte det. Ringde upp numret, och jag hade delvis haft rätt, för det var från norrbottenskuriren (petras arbetsplats) men inte nyhetsavdelningen utan Norrbottens lucia. Jag hade blivit utvald att komma på intervju på lördag för att ställa upp i Luciavalet i vinter. Jag fick en chock och kunde inte hålla mig från skratt, men det var ju som ett roligt skämt Karin (eller vem personen är), verkligen, okej det var ganska roligt, men jag kan nog inte vara med eftersom man måste vara ledig alla helger från allahelgona och då ska jag ju tjäna pengar.

Kommentarer
Postat av: jessica

vad synd lina om du inte kan vara med, du hade varit den snyggaste lucian :) hihi. ska ni ut i helgen förresten? isf ses vi väl på dansgolvet? ;)

2008-10-23 @ 23:58:09
URL: http://jessieca.blogg.se/
Postat av: Johan

Visst vet att du att Lucia led martyrdöden. Dont go there plz dont go there.

2008-10-24 @ 23:51:49
Postat av: jii

du måste linis! : ) världens vackraste lucia! Pussss

2008-10-25 @ 01:59:57
Postat av: jessica

ääh, man behöver inte kunna sjunga säger min mamma ;) hehe.. men min röst skulle du få ;) joo jag var ut i helgen.. kan inte nu till helgen :( har match mot sundsvall hemma på söndag.... så det suger lite faktiskt. men kom och hejja ;) pusssss

2008-10-29 @ 01:44:48
URL: http://jessieca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0