Jag saknar..

..Nolia

Det var så mysigt när jag och Lovisa sprang omkring där, som två småbarn frisläppta från 1 veckas utegångsförbud, och provade alla möjliga saker. Fick benen rakade, någon förstörde mina skor när hon skulle visa hur bra hennes skoputs var, åt massa gott, låg och provade sängar i flera timmar, övergick sen till sofforna och tillslut massagestolarna. Det var sol och varmt, nog för att jag har det varmt nu också men hemma är det mysigare luft, det luktar godare, Svensk sommar är bra.
Jag saknar Lovisa, syster du är den bästa jag vet (okej du måste dela med Micke). Jag älskar att vi har samma åsikter, kan kanske bero på samma uppfostran, att vi kan prata om allt och att vi har samma humor. Jag vill att du ska komma och hälsa på så vi kan shoppa, äta glass och prata skit :) Allt vi gör blir så bra minnen: jag tycker tillochmed att det var så mysigt nu när vi for till älvsbyn (kan bero på att jag dessutom tycker om staden) och kroatien och allting. Jag tror jag har lite hemlängtan ♥

..Min lägenhet

Nu när jag var hemma insåg jag hur fin och mysig den är. Visst den har inte så bra förvaring men jag ska ta hand om det när jag kommer hem, även fast jag inte har råd. Men vi fick ju lön idag så jag får väl spara den ;b
Eller som micke sa (ej exakt citerat): - Du ruinerar oss, vi kommer vara uteliggare om 2 år.
Detta citat kommer från att jag råkade boka hotellrum på Pitehavsbad fär 1400 kr/person, men vi måste ju unna oss när vi varit tillsammans i 2 år :)

Jag saknar hösten och längtar till vintern


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖHÖHÖHÖHÖ ;) du är söt när du skriker åt kunderna ;-*

2008-10-01 @ 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0