Fredagkväll

Efter jobbet har jag, Linnea, Alisha och Susanne varit i en park här i närheten och legat i solen och sovit. En helt underbar dag för första gången på länge. Det var längesen det var riktigt varmt.
Jag och Linnea kan inte förstå varför vi ej varit där förut, det var så himla fint och världens bästa solställe. När det började blåsa traskade vi hemmåt.

Nu har vi legat och degat på rummet i 3 timmar för att piggna till för ikväll ska vi ut med skottarna (dom går inte omkring i kilt och spelar säckpipa hela dagarna om ni får den bilden..)
Vi får se vad kvällen leder till, jag och linnea spårar i vårt rum till Velvet, hon vet vad partymusik är.. Nu gör Linnea någon jätteläskig dans.. HAHAHHAHAHAH, jag dör.. den här bruden får mig att bli så glaad (L)

Lägger in bilder sen, vet inte när men håll utkik ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0