Från ett B till ett bättre

Hej Boden jag har saknat dig!

Igår hade jag och Linnea världens stressigaste dag men vi hann med allt vi skulle och landade på kallax klockan 20.30 där min Micke stod och väntade + hela Linneas släkt och Tommy.
Vi stuvade in allting i ORD och sen for vi hem till Hampis där mamma hade gjort varmamackor, mums. Det var alldeles för längesen, vilket inte är mitt fel utan spaniens eftersom dom vägrar ha ugnar i köken där.
Jag hade fått mitt antagningsbesked från Ltu, så snart kan jag kalla mig student, iaf halvstudent efterso jag bara ska läsa en kurs, men det blir roligt iaf ;)

Idag har jag städat vår lägenhet, packat upp och skrivit lista på allting jag vill köpa från IKEA. Mamma frågade om jag ville följa med om 2 veckor, svar: ja (kan vi hyra en buss?)
Det blir nog en sväng på stan med Linnea och Johanna. Ikväll bjöd pappa oss på räkfrossa så det blir nog en till sväng till hampis.
Förövrigt tänkte jag nog skaffa mig en facebook nu, kors i taket.

Kalla hälsningar från Boden


Kommentarer
Postat av: Johan

Va skönt att höra att ni är hemma igen. Nu kan jag Lina och Erik pusta ut.

2008-10-16 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0