fortsättning fotboll..

Han jag köpte fotbollsbiljetterna av på jobbet nämnde att det var "ganska bra platser". Tror ni vi fick en chock när vi hittar fram till våra platser och vi sitter på rad 19 från planen, rikigt bra platser! Camp Nou är (enligt Tommy) Europas största fotbollsstadio och tar ca 90 000 personer, och vi sitter på rad 19..
När sen 2 norrmänn kommer och är bekymrade för att vi sitter på deras platser visar det sig att vi inte alls skulle sitta där, tror ni chocken blir ännu värre när det visar sig att våra platser är på rad C, det vill säga ANDRA RADEN FRÅN PLANEN!
Vi trodde det var ett skämt ända tills vår dealer i affären kommer och sitter bredvid oss och frågar om vi tyckte det var bra platser.
Barcelona gjorde sin bästa match för året och det bästa av allt var att varje gång Eto'o gjorde mål (2 ggr) sprang han till vår hörna och kramade oss!! (okej jag överdrev med kramen men..) En fotbollsmatch har aldrig gått så snabbt, 6-1 blev slutresultatet och det var en helt underbar kväll! Nu kan jag tyvärr aldrig mer gå och titta på BBKfotboll (dock vet jag inte om det är en sånn förlust)



  


Idag har vi varit i Sitges, legat på stranden och sen shoppat loss. Jag hittade mig ett par stövlar :D Nu är helgen över och imorgon är det jobb igen :( Jag längtar hem till Micke ♥

Kommentarer
Postat av: madde

fan vad sjuuuukt. vill också sitta på rad två och kolla när barca spelar. stort! sen blev det ju inte direkt en målsnål match heller :)

2008-10-06 @ 19:11:25
URL: http://maddekemppi.blogg.se/
Postat av: Nette

Åhh så fuskigt, hade hemskt gärna bytt plats med er där kan jag säga:))

2008-10-18 @ 14:26:24
URL: http://jeanetteanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0