Please welcome..

.. Mr. Gavin Degraw!

Mycket har hänt sen sist, jag har just kommit hem efter 2 underbara dagar i Stockholm med 2 underbara människor, nämligen Johanna och Linnea. Planerna på att se Gavin har funnits länge, speciellt eftersom jag fick biljetten för en månad sen när jag fyllde år, resplanen gick det dock sämre med. Bokade sista minuten-flyg och bokade rum på Castanea (där jag och Linnea bodde förra gången) i Gamla stan igår.
I går klockan 2 flög vi dit, hann bara med att se konserten och sen sova. Gavin var bra, det var inte så oväntat han är bra, men hans förband (en kille med namnet Jack och hans gitarr) var oväntat bra för öronen

Idag har vi shoppat loss. Jag vet inte hur det här ska sluta, jag har slösat så mycket pengar den sista tiden så det går inte att förstå vart dom tatt vägen. IKEA förra torsdagen gick på ca 3000 kr, varav det dyraste jag fick hem var ett sängöverkast för 395 kr, som dessutom mamma betalade. kan någon förklara hur jag kunde komma upp i den summan? vår lägenhet blev jättefin i alla fall, det är väl det viktiga?

Idag har jag handlade:
- Jacka
- Vinterskor
- Byxor
- Kjol
- T-shirt

och lite till, men jag diskuterade det med linnea och jag har bara handlat saker jag behöver.

I helgen var det utgång som gällde, sista gången på Boddan. Anna var hemma från Umeå och Johanna och Anders kom och hälsade på från luleå. Det var trevligt, mycket trevligt

I love my new shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0