I'm so happy

Min dag går ut på att tvätta, eftersom det är ett fenomen som inte händer alltförofta på avagatan 4b kanske ni förstår att det innefattar en hel dag med slit för att få bort berget av kläder. Det kan visserligen vara ganska trevligt när man hittar sin favorittröja längst ner i tvättkorgen, som man trodde var död sen länge. Men nej, jag kan ändå inte påstå att det ens är på min 10itopp- favoritsyssla-lista, så vad kan bättre lätta upp stämningen under min tvättdag än att dom ringer från polisen och säger ATT JAG FÅTT JOBBET! jag äär så glad, jag hoppar runt i lägenheten och skriker, men det är inte så roligt när jag inte har nån att dansa runt i ring med och jag hoppas verkligen inte att grannarna ser mig!

Igår fick jag tag i en mattebok, miniräknare och penna, så hela kvällen satt jag och räknade matte, finns det nått bättre? jag skulle kunna läsa om alla kurser bara för att det är så roligt :) mattemattematte

Puss


Kommentarer
Postat av: annaj

grattis till jobbet bruden ;) vad är det du ska göra? miss

2008-11-12 @ 19:10:21
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0