IIIIIHHHHHH...

....så känns det just nu i min mage, massa fjärilar som far omkring. Igår när vi skulle gå och lägga oss kläckte Micke ur sig att hans mamma hade berättat att hon hade hört att dom på Polisen skulle ringa mina referenser, vilket betyder att det finns en liten chans att jag får jobbet, och nu när jag loggade in här och läset kommentaren jag fick av Johan:

Postat av: Johan

Hej jag fick ett samtal från Polisen idag angående någon som sökt jobb.

Undra hur det gick och hur det kommer att gå undra undra. hehehehehhee

2008-11-10 @ 17:30:24

så känns det ju som att det finns lite hopp trots allt. Det här har jag verkligen inte förväntat mig. Johan jag hoppas du sa nått snällt, annars är jag ju nästan arbetslös och då har jag massa fritid då jag kan hemsöka dig och göra massa andra läskiga saker som jag inte kan komma på just nu. Jag vill så gärna ha jobbet, det vore så underbart, som pricken över i:et, som handen i handsken, som grädden på moset.

I helgen var det jobb på Farmen som gällde, Näringslivsgalan med sång och musik från min mikel, kören, Brolle och Linda Bentzing (vild chansning på stavningen där, det är inte min starka sida). Det var rikigt roligt att jobba förutom att jag fick skavsår som vanligt.

Idag har jag vaknade och slösat 900 kr på 30 min, vilket vill säga att jag har varit hos tandläkaren och lagat en tand. Jag är mycket skeptisk till att jag förstochfrämst behövde betala 900 kr, sen att dom lurade mig, för jag kunde fått det för 500 om jag tagit abg och egentligen är det dom som lagat min tand fel från början och väntade med att säga det tills jag fyllde 20.. Sen vet jag inte om det kändes så bra att när jag låg där i stolen med hundra olika föremål i munnen och en sköterska som står med en sådandär sugslang som hela tungan håller på att fara in i, att då tanläkaren slänger ur sig ord som: Hoppsan, Ojdå, emh, det blöder lite mycket här men det är nog ingen fara, Satan, osv..

Ringde mamma och grät litegrann vilket slutade med att jag skulle få ett bidrag, tack mami, du är bäst :)




Jag saknar Malin, Erina och Alisha, Solen och Barca litegranna

Kommentarer
Postat av: petra

Men kuuuul lina!!! ;) ihh hoppas det går bra ;) håller tummarna

2008-11-11 @ 12:21:36
URL: http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0