Framtiden

Mycket funderingar kring detta, idag var jag på en arbetsintervju som jag inte kan påstå gick så bra. Jobbet verkade verkligen mycket bra men mina konkurrenter kändes alldeles för meriterade och erfarna. Möjligtvis att min oändliga charm och mitt bländande vita leende kan ha hjälpt mig på traven (ta inte det där seriöst). jag tror att jag skulle klara av jobbet och göra bra ifrån mig men frågan är om dom andra gjorde det. Johan du behöver inte förvänta dig nått pinsamt telefonsamtal där du behöver bedömma min arbetsinsats under våra 2 arbetsveckor tillsammans, bara så du vet.
Konstatering: Jag blir nog kvar på Silentium några år till. Inte för att det är fy och skam, Sillen har sina ljusa stunder, men nu när Linnea ska börja dagtid vet jag inte vad som händer med ljuset :S Baby don't go.

Min mamma opererades igår, jag ska fara och hälsa på henne imorgon, jag saknar henne.

I Onsdags var jag in på Vuxenskolan och anmälde mig för prövningar i Matte B, Engelska A, Fysik A och Fysik B. De ämnen jag behöver läsa upp för att kunna bli läkare eller någonting annat fränt om jag skulle få för mig det i framtiden. Det kan ju vara bra att ha gjort och jag saknar att sitta hemma och plugga på kvällarna. Mycket kritik måste jag dock ge till Bodens kommun som inte kan erbjuda folk att läsa upp Fysik A & B, jag måste vända mig till Älvsbyn (tillochmed världens minsta stad har det, alla utom Boden). Den 12 december ska jag skriva nationellt prov i Matte B, undra om jag hinner lära mig en hel bok tills dess, lite ska jag väl komma ihåg sen tidigare åldrar?

I'm exited, school here I come.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej jag fick ett samtal från Polisen idag angående någon som sökt jobb.



Undra hur det gick och hur det kommer att gå undra undra. hehehehehhee

2008-11-10 @ 17:30:24
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-10 @ 17:36:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0