Dagarna går för fort..

Jag hinner inte riktigt med bloggen just nu, egentligen skulle jag sitta och plugga matte men det orkar inte mitt huvud, eller egentligen gör det nog det eftersom jag sovit middag från 4-7. Det tar på kroppen att kliva upp klockan 7, jag är inte van..

Jag är så glad. För en gångs skulle känns det som jag har gjort alla dom rätta valen. Om jag hade fegat ut och inte farit till spanien (och fått uppleva den underbara resan) hade jag aldrig fått komma hem och fått mitt nya underbara jobb på polisen. Det verkar hur bra som helst, det är jättetrevligt människor som jobbar där, det är ett riktigt jobb med alldeles för mycket i lön och bra arbetsmiljö. Om jag hade börjat plugga hade jag inte insett vad jag verkligen vill bli, och jag har inte bott här, i min älskade lägenhet med min underbara man.
Dessutom känns det jätteroligt att jobba på farmen under julborden :) Dessutom hade jag ju inte haft johanna, linnea, hanna, lovisa, petra och erika lika nära. Ni förgyller min dag!

Jag har varit så orolig över allting, men nu känns allt helt rätt! :)

I lördags var vi hos petra. För alla er utanför boden så kan jag berätta att det inte fanns ett enda öppetställe här då, så det var husfest hela natten, med dans i vardasrummet.

Nu ska jag plugga lite matte och sen gå och kika på handboll med pappa och lovisa, hoppas någon annan man känner är där också! ;D

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0