1:a advent

Finns det någon mysigare dag?

Idag har jag och Micke sovit till 3 (förklaring: vi var ut på isen igår) sen har vi legat i soffan och sett på Ensam hemma. Jag förstår inte varför man aldrig blir less på den filmen, den är som så julig som det går att bli. Klockan 6 lyckades jag skotta fram min översnöade bil (ca en halv meter snö på taket) och tog mig till Hampis där jag har ätit godmiddag :) Jag tog mig inte ut på någon skyltsöndag men det gjorde ingenting julstämningen är på topp iallafall.

Igår var det utgång som gällde. Kvällen började hos Johanna innan vi tog taxi till Rabas. Vårt gamla gäng var åter samlat, och nej, det finns ingen som har roligare än vi :) Dans och sång (okej jag tror inte det egentligen kan kallas sång) hela kvällen innan vi tog taxi till ICE. Fick gå före i kön tack vare Joi. Min man dök upp där någon gång på mitten av natten och det slutade med att vi traskade hemmåt klockan 3 efter en riktigt trevlig kväll, även om jag måste säga att det var lite väl ljust inne på isen.

Nu ska jag plugga, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0