nytt jobb

image170


Jag och jooi på Valborg hos hannapanna




jag lägger upp bilder från stocke senare, men har haft en helt underbar helg!

Har börjat på mitt nya jobb nu, jag trivs som fisken i vattnet. Det verkar helt underbart, tack älskling, du är världens bästa. Fick dock just veta att jag har sämst lön, vad ska man göra? jag vågar inte fråga om löneförhandling, eller jag har ju inte så mycket att komma med, har ju ingen tidigare erfarenhet. Jag tycker det är så jävla dåligt att jag får mycke sämre lön bara för att jag inte fyllt 20, det är 3 månader dit, ååh. Det borde vara att man får bra lön det år man fyller 20, jag måste ju börja betala tandläkaren det år jag fyller 20. Nej det är helt omöjligt att bli rik om man inte har en utbildning, Uppsala/Umeå here I come (om några år..) Har inte råd att spendera så mycket. Bra är att jag ska jobba på farmen på lördag, och förhoppningsvis nästa fredag, lite extrapengar

Kommentarer
Postat av: petra isaksson

Grattis till nya jobbet! Men det var väl inte så mycket sämre än det skulle ha varit på max? Miss you babe! Nästa vecka kanske vi ska ta och ta den där spelkvällen du pratade om? ; ) PUSS

2008-05-13 @ 20:46:18
URL: http://petraisaksson.blogg.se
Postat av: madde

vad är det för jobb du skaffat med skitlön då? =)

2008-05-13 @ 22:00:49
URL: http://maddekemppi.blogg.se
Postat av: annapanna

skitlön? var den inte typ 100 gånger bättre än den som personlig assistens?

2008-05-13 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0