Framtidsplaner

Jag blir inte riktigt klok på mig själv. I förmiddags, när jag gick hem till hampis, funderade jag på det här med blogg. Egentligen känns det som ett meningslöst tidsfördriv bara för att försöka få andra att bli avundsjuka på allt spännande som händer i mitt underbara liv (just nu doppar jag after eight i kaffet), okej egentligen bryr jag mig inte så mycket i om ni är avundsjuka eller inte, men ni förstår poängen. Nu 5 timmar senare när jag har legat framför tv:n i 4,5 timmar, tagit mig igenom Vänner, 7th heaven, gilmore girls, Project Runway, the war at home osv känns det roligt att sätta mig här vid datorn och skriva ett inlägg. Jag känner mig lite som en journalist för VeckoRevyn som ska försöka skriva något intressant med hippa ord (hippa? redan här misslyckas jag).  Så slutsatsen av detta stycke om blogg är att jag inte vet varken varför jag skriver blogg/varför jag inte kan hålla mig borta.

image168


För att nu göra er avundsjuka på mitt liv tänkte jag berätta att på fredag tänkte jag ta flyget ner till huvudstaden. Där ska jag roa mig själv en hel fredagsförmiddag. Är det möjligtvis någon som vill göra mig sällskap? nehepp.. Jag har iallafall min bok och ett mission att hitta ett par svarta skor tills jag börjar jobba på måndag! På kvällen ska jag lyckas sätta mig på ett pendeltåg till Södertälje, vilket inte borde bli så svårt eftersom jag känner mig som en riktigt backpacker sen jag och Linnea var där och virrade. Förhoppningsvis kommer min kära kusin och plockar upp mig, annars lär jag blir våldtagen och rånad (min mamma har varnat mig och noga gett mig instruktioner på vart man ska sparka..) Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än, men jag hörde nått om cirkus :)

På Lördag ska jag dra med mig Sanna och Johan (kusin och hennes fru) till Stockholm och GRÖNA LUND. hihi. Jag är nästan lika glad som när Lovisa fick veta att hon skulle få fara på lego lekland med Wilma (intärnt, försök inte förstå). Jag hoppas på sol och mjukglass! :)
På kvällen blir det att se FINALEN AV KÖRSLAGET live och den här gången ska jag se till att vi är där i tid, jag tänkte inte sitta i någon trapp :b Jag har redan börjat träna på hejarklackssånger, jag är lite rädd att jag ska missa texten: OAOAE - vi är BODENSARE!

På måndag börjar jag jobba, precis i tid. Det har varit så jäkla skönt att vara ledig en månad, men nu börjar jag bli less. Dessutom är det inte lika roligt när det inte är sol ute och när johanna har lämnat arbetslöshetsklubben.

image169

Imorgon är det 20 dagar tills jag far utomlands!

Kommentarer
Postat av: eleonora

vart har du fått jobb nu?:D

2008-05-07 @ 19:25:59
Postat av: din brorsa

1. vi VIRRADE inte, hallå.
2. trappan var mysig, sluta klaga
3. lycka till ihelgen
4. snygg du är på bilden (vet ju inte hur du ser ut i verkligheten längre..*gråter floder så att tangentbordet på sillen blir helt blött men det kanske är bra med tanke på det som stått i tidningen om att det är jätteäckliga tangentbord, värre än toalettsitsar, för då blir det ju rent)

hur som helst, MISS YOU och ha det så bra i våran stockestad (?) hälsa brolle aka bruusch (???)

2008-05-08 @ 14:44:36
URL: http://linneaji.blogg.se
Postat av: eleonora

okej, skönt att slippa det andra? :)

2008-05-11 @ 17:38:18
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se
Postat av: petra isaksson

thanks babe! ja tack! jag tittade och tittade efter en naken tjej men såg bara två nakna killar i publiken. Var var du? kollade scenen också.?

2008-05-11 @ 21:29:31
URL: http://petraisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0