förfest

Jag och HannapannaW har ätit en romantisk middag med makaroner och korv, riven ost, sallad och Vin (hm, bra blandning). Sminket och håret är klart, hanna ligger lite efter men hon är söt ändå ;) Vi försöker hälla i oss resten av Vinet och lyssnar på massa bra musik. AnnaJi kommer hit strax och sen ska vi bege oss till Lisa Eklund där det är firmafest för oss farmenbrudar.
Klockan 21 ska jag och micke på thaifest, hah, micke och david ska spela, jag och emma ska vara publik och äta thaimat, jag längtar. Micke sa att det skulle finnas kareoke där, massa fulla thailändare och kareoke, kan det sluta dåligt?
Sen ska jag till boddan och ladies night och hookauupp med brudarna igen och skrika till nakna salmingmodeller (?)..

jag handlade den vita skortan och ett skärp som jag har tagit på mig, SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Linnet

KOM HEM BARA!

2008-06-04 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0