10 kakor

Jag hade världens huvudvärk imorse, bakis? kan man vara bakis om man ej druckigt en droppe sprit? förmodligen inte, men jag är helt död. Det beror nog på att jag knappt sovit något dom två senaste dagarna, jobbat som ett psyk + att maten tog slut igår på farmen, så vi fick ingen middag :/ Som tur var fanns det kakor, hur många jag pressade i mig under kvällen ska vi nog inte gå in på.
Det var mycket lättare att jobba igår, inte lika mycket stress. Stod i baren när det var mycket folk och annars var jag ute och plockade, det var mye trevligt.
Åh


haha, nu ringde bröderna nilsson och var i panik. Det är ju morsdag imorgon och dom visste inte vad dom skulle köpa så dom behövde mig, haha, vilket passar perfekt eftersom jag ville in till stan och köpa en skorta jag kikat på (att ha ikväll).. Så, förhoppningsvis kommer dom och hämtar mig nu, så hinner inte skriva klart, men vi syns på boddan ikväll.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0