Torsdageftermiddag

Jag och mami tog en prommis till stan. Eller hon följde mig en bit påvägen, ungefär som när man ska till skolan första gången. Förutom att då följde hon med mig och var med hela dagen, och nu lämnade hon mig för att hon inte orkade gå nå längre och inte för att hon var rädd om mig .. 
Gjorde ett stopp påvägen till StepIn eller okej nu ljög jag, 2 st. Det första stoppet kom när jag hade gått halvvägs över gatan vid rönnbäcks, mot röd gubbe och en polisbil stannad precis så de såg mitt grova brott. Jag blev stående i mitten med huvudet och blicken så långt borta från polisbilen som möjligt. Slapp bli intagen i finkan i alla fall, phu. Det andra stoppet var Kioskbaren. Inte för karrat utan för någon mycekt sötare, hoei, smoehi. :) pratade lite planer för helgen och
Fredag ska jag till stugan med familjen + farmor och farfar. Jag misstänker att det kommer bli alldeles för mycekt mat i magen.
Lördag blir det utgång, jag är riktigt laddad. Det var länge sen jag var ute och ännu längre sen jag fick gå ut med Johanna och Anna. Vart är ubbe?
Söndag,
om allting går enligt planerna blir det en tripp till byn, som micke och alla andra från harads skulle sagt:p

Nu ska jag byta om från mina hot pants (jag tror ju att det är sommar). Ska fara in till stan med mamma strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0