Selisel 20 år

Imorse beställde jag min fina bikini. Den är så söt så jag kommer bli helt kär när jag ser den påriktigt. Förhoppningsvis är det ingen annan som har beställt exakt samma. Jag trodde inte att det var möjligt när vi beställer från en sida med 1000 bikinisar.
Förra året fick jag ju dock höra att jag och Kristin (kärran) hade lyckats beställa samma bikini. Jag blev lite irriterad på henne och jag kan tänka mig att hon blev minst lika irriterad på mig (om hon fick reda på det). 
Varken mitt eller hennes fel, men det blir så när man har bra smak.. Jag prickade aldrig in att vara på alder samtidigt som henne så vi slapp i alla fall stå där som tvillingar, det kan vara det värsta jag vet. Inte för att jag känner henne speciellt bra eller skulle fara med henne till alder, men man kan ju alltid hamna mot varandra i en volleybollmatch eller liknande.
Min nya bikin är i alla fall rosa och vit. Den kommer passa perfekt på min bruna kropp när jag kommer hem från Kroatien! haha

Jobb idag. Sabrina, Christine, Vänner - jag är en komedinötare. Sprang en sväng till Seeme när jag slutade, hittade en fin vit klänning som var på 75%. Jag köpte den inte..
Personalmöte imorgon,det är konstigt men jag längtar. Jag längtar att få prata ut med dom som sitter i exakt samma sits som mig.

Tänkte hinna träna, men jag börjar jobba igen om en timme så det kommer inte hinnas med. Jag hinner inte med någonting. Selan fyller år idag, GRATTIS, men inte hinner jag dit på nå fika...

image149

Om någon person högt uppsatt i BBKs styrelse ser den här är bilden så är det inte Selan på kortet,
vi hittade en bulgar som var riktigt lik honom!


Kommentarer
Postat av: jessica

haha jo kärran såg ett kort från när ni var i bulgarien, hon var inte heller så glad över det haha :P rätt otippat ändå. inte så många som beställer därifrån heller ju. det var väl laredoute eller vad det heter? :) den är fiin iaf!
det var roligt när jag läste, hehe.. småskrattade lite, för kärran sa typ exakt samma sak! haha.. :P

2008-03-12 @ 18:44:25
URL: http://jessieca.blogg.se
Postat av: jessica

jaa vi spelar ju sista seriematchen på lördag.. borta mot kalix. så om vi vinner så ska vi ut är det sagt :) blir väl jag, emmy & sandra som vanligt :) ska ni ut??

2008-03-13 @ 19:43:08
URL: http://jessiecas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0