sammanfattning av helgen

Fredag:
Plannja - 08 Stockholm. Jag har sett 3 st av plannjas matcher i mitt liv och alla har varit mot 08 stockholm. 2 st live och en på tv. Den första matchen var med petra micke och kristoffer, finalen förra året. Den var lite bättre än den vi såg i fredags, det var lite mer nerver, mer fighting, fler dunkar och vråla till tv-kamrorna. Dock var det fler poäng den här matchen som ändå gör det ganska svårt att avgöra vilken jag skulle se reprisen på om jag fick välja!
Drains var i mina ögon matchens lirare. Många myskokaraktärer i 08.

1408. Efter matchen lämnade vi Linnea Tommy Johanna och Edvin för film hos Johanna och Anders. Den var inte alls bra enligt mig, förstod inte vad den riktigt handlade.


Lördag:
Tacomellokväll hos Linnea med Johanna Anna + respektive ;) Jag och Anna höll på BWO, dom borde vunnit. Men ändå ingen skam att Perelli blev segrare. För mig hade gärna Sanna Nilsen fått visa sina talanger i Eurovision.

Söndag:
Micke for till jobbet kl 8. Jag klev upp 9, åt frukost och traskade hem till hampis. Nu ska vi grilla lunch ute, mums. Handboll klockan 16.00.


Kommentarer
Postat av: zeke

*ylar*

2008-03-18 @ 15:44:38
URL: http://zekeylar.blogg.se
Postat av: jessica

jaa, vi funderar på att festa på torsdag? men det är inte alls säkert.. det beror på vilka som ska ut och så :) men på lördag är det nog iaf bestämt att vi ska det! är du sugen? ;)

2008-03-19 @ 16:51:42
URL: http://jessieca.blogg.se
Postat av: jessica

jaa okej :) vilka ska ni vara och vart ska ni vara då? :) vi kanske kan sammanstråla om ni festar på lördag? :)

2008-03-19 @ 20:17:07
URL: http://jessieca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0