Musik

Idag har jag jobbat 8.15-17.00. Det är helt underbart när jag inte behöver jobba kvällen också, som mina flesta dagar tyvärr är uppbyggda. Personalmöte på Hanssons, som bestod av mig och Annika. Riktigt trevligt och gott med gratis mat :) har dock mått piss efter det.. Tror det var något fel på kycklingen..

Middagen bestod av kött och potatis. Sebbe och Samme våldgästade vid 6 tiden.
Fick skjuss till StepIn vid halv 8 tiden. Tog mig en joggingrunda på springbandet. Jag konstaterade att ju mer jag hör den, ju säkrare blir jag på att BWO borde vinna Mello. Jag som i vanliga fall kanske är den mest anti-BWO-människan i stan (okej om vi räknar bort dom som bara lyssnar på musik utan rytm eller melodi).
Andra låtar som kom när jag sprang där var : 
1.Melenie C- things will never be the same again. Det kan vara den enda låt som jag faktiskt tycker är ganska bra som hon har gjort. I den låten rappar ju hon från TLC. Är det någon mer än jag som saknar dom?`
2. Basshunter - Now you're gone. Alla älskade vi Boten Anna när den kom och hela sommaren 2006 och jag erkänner att jag fortfarande inte spyr av den nya versionen.


Kommentarer
Postat av: jessica

joo vi borde vinna mot dom! vi ligger precis före dom, 4a kom vi. vi är rätt stolta över det, första säsongen i 2an ju :) men det är ju bara att komma med oss om du vill? hade vart svinkul :D bara höra av dig, 0763499262, om du inte har mitt nummer :)

2008-03-13 @ 22:31:39
URL: http://jessieca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0