Max

Min dag: Bodypump, Blodpudding, Bolaget och Banken (okej nu ljög jag, jag har inte varit på bolaget men på stan, hade ett ärende på Banken men dom hade stängt, jag ville bara få in 4 st B i rad där av någon okänd anledning). Det hade dock varit bra med en sväng på bolaget, fick ett oerhört intressant sms idag som gjorde mig jätte sugen att gå ut på lördag. Dock jobbar jag hela helgen, men ska försöka få in en av mina sista semesterdagar där. Jag vet inte om det kommer gå eftersom det är med så kort varsel, men snälla InreKraft !
Kan tyvärr inte skriva vad det handlar om här men jag tycker det skulle ha varit jätte roligt. ÅH, varför just den helg jag jobbar ?!
Förövrigt så kanske jag inte sagt det, men jag har sagt upp mig nu! Ska på arbetsintervju på Max den 9 april, jag kan se mig själv i Maxuniformen. Jag fantiserar redan om att ha arbetskamrater, träffa massa folk hela dagarna, lukta hamburgare 24/7. Jag tror det kommer bli riktigt bra :D

Höll på att frysa ihjäl på stan, hamnade mitt i invigningen till SkidskytteSM, stannade och tittade ett tag. SannaÖ kom och pratade, sen blev det så kallt så blodet slutade cirkulera, dags att fara hem! For till Hampis när micke for till farmen, tappade upp ett varmt bad i vårat bubbelbad, mmm, heeeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0