Mardrömmar

Jag har sovit jättedåligt två dagar i rad. Eller égentligen, igår sov jag typ ingenting alls - 3 timmar högst. Inatt var jag i alla fall trött så kunde somna men jag drömde mardrömmar hela natten. Alltid när jag är sjuk så drömmer jag samma mardröm. Det är jätte jobbigt för det blir att jag vet vad som ska hända i drömmen och då är det ännu läskigare på något sätt. Vaknade upp i panik, försökte få min zombi till man att hålla om och skydda mig. Saken blev inte bättre när det var storm ute och vårat enorma träd just utanför huset skrek som en stucken gris, riktigt läskig stämning. Lyckades somna med ansiktet inborrat i mickes hals, som varje natt. jag tror att jag snart har nött in en liten grop där, men det finns ingen bättre plats på jorden så.

Igår ringde Lovisa och drog med mig till Luleå. Hämtade bilen av pappa på jobbet, for och hämtade Lovisa i hampis. Påväg till luleå sprang vi in på resebyrån för att ta tag i våran solsemester (vi avbokade ju det förra hotellet). Hittade ett helt perfekt hotell som vi redovisade för mamma sen. På stan inhandlade lovisa en jacka och svarta tygskor, jag två blåa t-shirtar till Micke som han ska välja en och ha på lördag i TV. Ni har väl inte missat att körslaget börjar på lördag? massa kändisar från Boden ! (kändisar och kändisar -... )
Det fanns dock itne så många fina blåa t-shirtar, så det blev 2 enkla från HM.

image151

Hemma i Boden igen for vi och bokade hotellet, vi lyckades få det sista. Phu, tur att vi inte väntade. Kroatien here we come. Bra är också att vi far en dag tidigare än tänkt, så hinner hem till studenten och gratta alla! :)

LINNEA JAG LÄNGTAR TILL STOCKHOLM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0