dance all night.

Min (egentligen mickes) dator har flyttat till Rab, så det går inte så bra för mig att avslöja alla detaljer om mitt liv här i bloggen. Dagen har spenderats hos Nilssons, riktigt "bakishäng" med huvudvärk, illamående, film, karra och frasses. jag, johanna, mattias, martin och matsie försöker överleva tillsammans.
har hunnit se JUNO och The Eye, ingen av dom får nå höga betyg, men tidsfördriv :b Gårdagen slutade inte riktigt som det var tänkt, varför lär jag mig aldrig? drick inte på krogen ...
kvällen startade hos Madde (björn). Brudar, vin och schlager - ett vinnande konsept.

I övrigt så gjorde jag och johanna inbrott hos nilssons i torsdags när vi var lovade filmkväll, men ingen var hemma.  Lyckades ta oss in i deras övergivna hus, Letade igenom datorerna, hittade roliga bilder från förr. Ringde Mickis från hemtelefonen, han var ganska skrajj när han svarade .. mission completed. Dom var på fest hos Irre (som förövrigt är jäkligt lik musikalartisten i Så ska det låta i fredags). Vi for dit en sväng, sen tillbaka och slog igång en film. Hann se 10 min innan jag och johanna gav upp, Meet the spartans var inget för mig.
Jag körde omkring i Viktors monster (jag var chaffis åt han och anni). Dom ville hem vid 12, tur för mig som var mega trött.
Fredag for vi till stugan. Sov middag i 4 timmar, min socialitet var inte speciellt givande den kvällen. Åt god mat, umgicks med släkten (jag och lovisa garvar). Skidor och prommisar. Ändå hyffsat roligt måste jag säga.

Nu är jag trött, ska jobba imorgon. Storhelg - mer lön!

Simma lungt.



Kommentarer
Postat av: anni

vad hände? ;p PUSSSS

2008-03-25 @ 19:25:21
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0