Dags att byta

Har jobbat hela helgen. Fy vad jag är less måste jag säga, det image141är så jobbigt att komma tillbaka och börja jobba när man har varit ledig en vecka. Dock är mitt jobb så hela tiden, man hinner aldrig få in några rutiner. Jag känner mig lite ensam också, jag träffar aldrig nån där jag jobbar, sitter och ser på tv hela dagarna. Det känns som jag har blivit så himla osocial pågrund av det. 

I Lördags for jag förbi Linnea när jag hade slutat (23.00). Vi behöve prata lite granna, tur att vi har varandra. Sen plockade jag upp min alkolist och for en sväng till Hampis där johanna anna pumba rabas och massa till festade för fullt. Roligt att träffa många som man inte har sett på år och dar, det är konstigt hur man kan tappa kontakten så lätt pågrund av jobb och avstånd. Det kändes inge roligt att jobba i helgen, tror det hade kunnat bli riktigt roligt om man hade fått vara lite salle. Jag mutade micke med en 30 min långt massage om han skulle följa med hem istället för krogen. jag hatar verkligen att somna själv. Jag kan inte, det är omöjligt. 

I söndags var vi och kikade i Petra och kristoffers nya lya. Super mysigt, jag älskade deras vardagsrum. Där ska jag bo i sommar (jag skulle tillochmed få ett rum) :D Erika och LInnea var där också. Vi kunde inte stanna så länge, Mickes mamma skulle sjunga i kyrkan så vi for dit och lyssnade ett tag. Sen jobb igen.... 

Spinning igår med Mirjo, riktigt skönt faktiskt. Vi var 9 stycken där, mystämning. Alla andra hade nog varit på vasaloppsspinningen dan innan. Jag råkade säga till mirja att jag vill åka vasaloppet, hon hånade mig som ett tok. Men nog ska jag få med henne en vacker dag. Frida (som höll i passet) sa att det fanns ett skatingvasa som jag hellre vill åka. jag ska träna så jag orkar! 
Tyckte inte det var så jobbigt under eller direkt efter passet. Men jag var helt död när jag kom hem. Somnade i badkaret och micke fick typ bära mig till sängen där jag slocknade på en gång. Kunde typ inte röra mig. Fick kvällsfika på sängen, tack älskling ;-*

image142


Imorse vid 8 for micke till jobbet (nyanställd på Kontex). Jag var fortfarande helt död. Hade lovat Petra att vi skulle träna vid 10, så tog mig ur sängen vid 9. Jag blev lite försenad. Petra skulle hem och tapetsera vid 11, då gick jag på core. Klockan 12 for vi till pagla med Johanna Edvin Lovisa Linnea Anna Ellen Tommy och alla hans vänner. Mysigt i solen med grillkorv och pinnbröd.

Kommentarer
Postat av: eleonora

yeep. onsdagar är det pump som gäller:D
ska du på den ? :)

2008-03-04 @ 21:20:01
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0