Bodypump

Min väckarklocka image144är ställd på 09.00, har faktiskt ingen anning alls vad jag gör uppe nu, 10 minuter förtidigt. Dessutom har jag redan hunnit äta frukost.. Vart är världen påväg när jag inte ens kan sova länge på morgonen. Eller när jag ska till jobbet eller är tvungen att gå upp, då är jag så död så den enda kraft jag har går åt till att försöka få upp ögonen som alltid verkar ha klistrats ihop (ungefär som när jag hade ögoninflammation i sommras, det är allvarligt den värsta sjukdomen jag haft. jag hatar saker som har med ögonen att göra).

Micke for på jobbet vid 8, det känns ändå rätt bra att det är jag som för engångs skull får ligga kvar i sängen och vara mallig :b På något sätt lyckades han övertala mig att han fick ta min bil istället för hans, så nu är jag billös. Men det är bra, då går det inte så mycke bensin. Vi måste tänka på miljön people.

Var och sprang en timme igår på StepIn. Att vara på stepin är inte bara träning har jag kommit på, det är ju som ett sätt att umgås, träffa folk som man annars inte ser osv. Det var många kändisar där igår: Eva B, Amanda, Mirja, Joanna, Tomas, Dennis :) Mirja skulle på spinning igår igen, jag kände att jag inte riktigt hade psyket för det.
Påväg hem blev jag upplockad av min privata taxi som råkade köra förbi just när jag kom ut från steppan, Martin N  och hans vän. Skönt att inte behöva få lugninflammation påväg hem. tack :)
Linnea kom hit efter jobbet och såg Gynning. Jag tror att antingen älskar man henne eller så hatar man henne (hm, okej det var linnea som sa det igår). Vi älskar henne, även fast hon möjligtvis kan vara sämst i världen på engelska. 

Nu klockan 10 ska jag och petra på Bodypump, sen tänkte jag våldgästa dom i huset. Har försökt få med linnea på en prommis dit också, men hon sover nog fortfarande så vet inte hur det blir med det rikigt.
Jobb ikväll 19.30 -23.00

annars längtar jag till Kelly och shoppa. Ska spara massa pengar tills dess! 

Kommentarer
Postat av: eleonora

mm lite slitet på morgonen, men ett skönt sätt att vakna upp:)

2008-03-05 @ 12:19:58
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se
Postat av: linnea spirea : )

hahah så jävla kul när jag läste det där om carolina gynning.. jag tänkte direkt ba "men det där var ju exakt så som jag sa det".. haha :) tack för allt mys linis, love you

2008-03-06 @ 18:55:51
URL: http://linneaji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0