tjingeling

What do you do when all your dreams have come true?


image101 image102
Har jobbat 11 timmar torsdag, fredag, lördag,söndag. Jag vet inte riktigt vad regelböckerna säger om det men det klirrar ju bra i spargrisen när lönen kommer (i statens alltså efter som dom tar alla mina pengar i skatt..)
Dagarna har passerat snabbt och jag har ändå hunnit med massa saker. Jag har startat läsa en ny bok: Doris Lessing - Martha. Jag försöker bli lite allmänbildad och läser ju då en bok från hon som fick nobelpriset :) haha, jag har läst 5 böcker på 2 månader. Jag gillar böcker, de är bättre än filmer.

Igår fick jag nog världens bästa sms av LinneaJii, jag blev så glad så jagvisste inte vart jag skulle ta vägen. ÅÅÅH, linnea är påväg hit nu och jag ivll att hon ska skynda sig så vi kan hålla varandra i handen och dansa runt i en ring och skrika.. hmm? intärnt mellan mig och Linnea, höhö :)

Sen ska jag hem till lovisa, baka kladdkaka och mysa hela kvälllen.
Nu måste jag byta bort pyjamasen innan linnea kommer :)

    

Kommentarer
Postat av: Martin

Snabba cash är sjukt bra, var helt fast.

2008-01-07 @ 14:53:27
URL: http://marlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0