thaimat

For hem till Hampis igår vid 2 tiden. Efter att jag och Linnea hade varit och pantat burkar på Kvantum och jag droppade av henne i stan. Plockade upp lovisa hemma och så for vi och sopsorterade massa glas och annat, jag känner mig stolt över min insats för mijlön. Vi passade på att springa in på Hedens nya Pizzaeria & kiosk, köpte en 200 gram marabo chokladkaka som blev en av huvudingredienserna i vår kladdkaka :)

Såg Pelle Svanslös julkalender (tradition). Inget slår den, alltså det kan ju möjligtvis vara det bästa som går att se på tv! Jag var dock trött som en zombie så somnade ett tag i soffan. Lovisa for på träning och jag och mamma tog en promenad runt heden, myyysigt.
Lovisa kom hem och hade hyrt number 23 så vi såg den innan vi somnade. Helt okej, lite jobbigt slut.

Idag har jag gått till stan och väckt min älskling. Vi gick till stan och åt på dagge, handlade mat på coop och kollade lite rea. Nu kommer mamma och hämtar mig så ska vi fara och köpa längdskidor, yeey. Det ska bli min nya träningsform, jag är laddad :)

/llina


Kommentarer
Postat av: LINNEA

haha, roligt inlägg.. "panta burkar hit och panta burkar dit" ;) lät som att jag var med dig för pantandets skull.. :S hm! hamburgaren glömde du nämna? längdskidåkning, vill du åka med mig? ps. vi hörs ;) ;)

2008-01-09 @ 16:19:56
Postat av: sandra

dina bilder är inte heller så pjåkiga;) (syftade på dom nedan)
tyckte det var kul och komma och vara med er också juuu:D

2008-01-09 @ 22:25:01
URL: http://www.ssandrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0