skoterförare

Har varit tvungen (eller ja, tvungen och tvungen, dum nog att inte säga nej) att jobba onsdag, torsdag, fredag fast jag egentligen skulle vara ledig. Torsdag hade jag min sista lektion för skoterkörkortet, sen for jag till petra och såg dom sista minutrerna av handbollen. Åt en ostmacka (snyltar på petra när jag inte har råd att köpa ost själv.)

image113


Imorse klockan 10 hade vi samling vid återvinningen i björns. Skoteruppkörning- jag hade laddat bra med gröt och hallonsylt, en smörgås och äppeljuice. Klätt mig varmt (trodde jag), mega snöskor på fötterna. Fick låna en skoterhjälm av Julia, kände mig redo. KOm ut i kylan och insåg att man inte kan förbereda sig för -20 grader. Vi var ute och körde i en timme, höll på att frysa ihjäl, om jag hade varit ute 10 min till hade jag förfrusit händerna.
Skrev provet och var klar klockan 2. Hade två fel (är grymt besviken på mig själv, kan dock inte förstå vad jag hade fel på). Eftersom jag inte kan ta hand om mig själv, + vissa saker inte blivit inhandlade till lägenheten än, som termos, fick julia vara min mamma och bjöd på varm choklad och daim, mums :)
Bara så Linnea och lovisa ji vet så tänkte vi ta en tripp med skotern nästa helg kanske och fira att vi alla får köra (förutom linnea, men du får åka på min skoter ;p)

image112




påväg hem ringde martin och bjöd in mig till att se kroken med han sebbe samme och rab. Jag försökte få med micke men han skulle till harads, for dit vid 3. Rab var inte där så fick inte säga hejdå :/ Jag kommer sakna dig!
Nu ska jag äta middag och sen jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0