Skidor är det nya handboll

Janke ringde imorse och frågade om jag kunde komma och sitta på bänken med div 2, Linn hade fått lunginflammation (?) och dom var kris, och visst ställer jag väl upp för Janke och div 2 :) Så istället för att se matchen från läktaren såg jag den från bänken.
Sen hem och snabbt duscha, äta bullens till lunch, skynda tillbaka till Hildurs för att se min första div 1 match sen jag slutade. Det kändes inte konstigt, det var riktigt trevligt att bara sitta där och titta på. Mirja och co kom och satte sig med mig och micke, som blivit utmobbade av resten av gänget (okej det var fullt).

Nu väntar jag på att linnea ska komma så ska vi ut i spåret med skidorna och vara hurtiga. Jag är kär i skidor.

På månad jag jobbar jag från 08.15 -23. Sen på tisdag till 17 och sen ska jag på skoterkörkortsutbildning. Jag är rädd, hej jag heter lina och jag är 5 år äldre än alla er andra som är här. Varför tog jag det inte när jag var typ 16? Nej men det är 4 ggr möte och sen skriver man årov, det borde jag väl klara. Får hoppas att min pluggteknik inte helt har försvunnit.


Kommentarer
Postat av: skidvännen

liiina, det sista som skulle försvinna för dig är din pluggteknik! herregud ändå ;) myspys igår!

2008-01-14 @ 16:59:02
Postat av: Erika

ooh lycka till med skoterkortet ;)

2008-01-15 @ 22:13:05
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0