Nytt år, nya möjligheter


Det är väl så man brukar säga? Nytt år, nya möjligheter? Så nu här på min första dag av 2008 tar jag möjligheten att försöka gottgöra min blogg och alla er läsare (?). Jag har inte hunnit skriva på sistone, eller hunnit och hunnit, jag har egentligen ingen bra förklaring till varför ni inte fått följa mitt liv i detalj de senaste 2 veckorna. Min motivation har varit dålig och jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, det har inte hänt något sådär speciellt, bara de gamla vanliga julfirandet och julshoppandet.

image94


Gott nytt år allesammans! 
Jag sa farväl till 2007 och skålade in 2008 tillsammans med mina underbara vänner efter en middag bestående av förrätt (skagenmacka), varmrätt (oxfile och potatisgratäng) och efterrätt i form av någon sorts glassbakelse. Världens största tack till Linnea och Tommy för att vi fick vara där med dem och för att det blev en riktigt trevlig kväll. Kan dock inte erkänna att den var bättre än förra året, lite svårt att avgöra där. Måste granska målfotot. 
Vi lekte lite lekar och hade mysigt, klockan 21.00 kom fler gäster som inte hade ätit middag med oss, vi var 25 som åt middag och sen kom det väl 10-15 till skulle jag gissa. Gick ut vid tolvslaget och sköt raketer. Jag höll mig dock långt borta. Jag vill ju inte bli av med mina prinskorvfingrar i onödan. Tolvslaget firade jag med champange i ögonen, sved bara lite granna...
Kvällen avrundades med att grabbarna drog ihop ett band och satt och sjöng. Jag och Johanna A satt på sidan om och kritiserade. haha, hur kommer det sig att killar aldrig kan lära sig en låttext? Är det nått sorts handikapp?

Innan jag skulle hem satt jag och pratade med Rabas och Selan, jag saknar dom! (Eller selis ser jag ju varenda dag nästan, men det är ändå inte samma sak att inte gå i skola med dom) Nyårlöftet blev att vi skulle höra av varandra mer. jag misstänker att jag kan vara den enda som kommer ihåg det från igår :p

Nii får nog ingen sammanfattning av året som gått, det har hänt alldeles för mycket saker. 
 
Idag har jag och micke varit och inhandlat inredning till vårat kylskåt. Mmmm, brieost, kex och vindruvor + 100 saker till. Vi skulle nog få gäster sen, jag vet inte riktigt vilka än men haha, vi ser ju.

image95

Jag tillägnar det här inlägget till Linnea och Jens, hoppas ni är gladare nu när jag har ansträngt mig att skriva för eran skull :)

- puss

Kommentarer
Postat av: annii

gott nytt jävla nyår babe ; ))

2008-01-02 @ 12:23:52
URL: http://pannannan.blogg.se
Postat av: linnea JI

1. tack för att du uppdaterat din fina blogg
2. tack för ett otroligt bra nyårsfirande, det är ni som gör det..

2008-01-02 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0