Träning

Bodypump med petra om en timme. Vet inte om det är ett av mina smartaste beslut med tanke på att jag är döende sjuk (ont i halsen och hosta). Om jag inte överlever vill jag att lovisa ska få mina kläder och mamma mina kokböcker!

Jag har även tvättstuga idag, första gången på ja, det här året i alla fall. Vi är inte så bra på det där med att tvätta, det är så tråkigt. OCh så tar det ju en hel dag, kan dom inte uppfinna en maskin så man kan blanda alla färger och material?!
Jag måste sminka mig nu och leta igenom min gerderob efter nå kläder som mer liknaar partystuket, vill ju inte känna mig utanför på Stepin. Förhoppningsvis kommer petra och hämtar mig, om hon nu inte ska jobba som det alltid brukar sluta med :b då sjukanmäler jag mig!


Kommentarer
Postat av: sandra

jaa men vad bra haha, för jag vet ändå inte vart ni bor så :p vi har träning idag, 5-halv 7, så tar med den då, så ser jag om du hunnit se det här, annars får vi lösa det någon annan gång helt enkelt :)

i helgeeeeen, jaduu.. inte en aning., ingenting sådär planerat iallafall :P jesse pratade om att hon ev. kanske skulle gå på jonteu's fest imorron iallafall..
vad ska ni göra? :D

2008-02-07 @ 11:34:11
URL: http://www.ssandrak.blogg.se
Postat av: petra

hej!! snyggisbild på oss jug sötnos! hoppas allt är bra ;)

2008-02-07 @ 13:27:52
URL: http://petraisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0