tankar

Vaknade imorse klockan 8. Eftersom jag och micke nuförtiden har slutat he för persiennerna (vet itne om mitt mvg i svenska b var så välförtjänt) vaknade jag, precis som de 2 senaste dagarna, av en klarblå himmel och en skymt av solen. Kan en morgon börja bättre? Tillskillnad från de förgående dagarna tog jag mig idag upp vid 9 istället för att ligga kvar och försöka mysa med micke som knappt kan hålla sig vaken i 2 minuter. Insåg att det inte var någon ide att försöka få somna om i hans famn så klev upp, åt frukost, läste lite harry. jag vill inte läsa nå mer har ca 50 sidor kvar och det rä alldeles för spännande för mitt hjärta. Är nog lika nära en hjärtinfark som Oscars pappa var i lördags när vi mötte polisen med en person för mycket i bilen och jag slängde mig ner som en köttbulle på marken.
Klädde på mig och traskade hem till hampis. Det tar ca en timme och under en timme hinner man tänka rätt så mycket. En sak jag kom och tänka på i samband med att jag har panik för jag slösar för mycekt pengar. MOdet!
Påminner itne dagens mode med leggins, knästrumpbyxor, shorts och en tunika väldigt mycket, för er som hade en fotbollskarriär som liten,  om de där kalla fotbollsmatcherna på hösten när man spelade i långklasonger, fotbollsstrumpor, shorts och en stor t-shirt ? det är väl fotbollsskorna och stövlarna som itne riktigt matchar men annars..

Jag gillar att vara ute och gå, det är så bra att få rensa alla tankar, ungefär som att skriva dagbok men slippa skrivkrampen i handen. Syftet med hemresan var iallafall att tvätta inför Åre. Trodde jag var jätte smart och tröck in knappen "extra tvätt" på maskninen, nu 2 timamr senare ångrar jag djupt detta. Jag ska traska tillbaka till stan sen, plocka upp johanna och så ska vi en sväng på stan. Om hon nu inte är less på att sitta och vänta och har fått för sig att göra någonting annat :p


Jag drömde förresten inatt att jag hade hoppat av skolan i 2:an och inte tagit studenten.
 
 


Kommentarer
Postat av: årevän 1

Men Lina, det var ju sant att du hoppade av skolan i 2:an.. kommer du inte ihåg det? Så du har alltså inte fått ditt mvg i svenska b, jag är ledsen.. Ps. Åre Countdown: 3!!! *dansa runt*

2008-02-19 @ 17:49:51
URL: http://linneaji.blogg.se
Postat av: Erika

åh fy fan vilken hemsk dröm, helt allvarligt huvva :/

2008-02-21 @ 21:31:26
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: Erika

ne alltså nu tror jag det på rikt. jag får inte ont i magen direkt när jag dricker mjölk men den sväller upp som fan. det är som att nån blåst upp en ballong inne i magen :/ har varit så i typ 2 månader och nu började jag dricka mammas valio istället om min mage är "platt" igen. ska ta och exprimentera lite och prova vanlig mjölk om en vecka igen och se vad som händer! får du ont i magen när du dricker mjölk, eller sväller du bara?

2008-02-22 @ 20:14:44
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0