Kommer inte på någon rubrik

Fick hem mina beställda kläder i förrgår, vet inte vad jag ska säga med ja, hälften får åka tillbaka. Förstår inte, vissa av plaggen hade ingen likhet med bilderna på Internet. Det är väl sånt man får räkna med när man internetshoppar billligt :p FIck några fina kläder i alla fall och det känns bra att få tillbaka lite av pengarna jag så hastigt kastade iväg! 
Jag planerar in mycke shopping när jag och Linnea ska till Stockholm isället. Vi har förövrigt bokat rum på världens mysigaste vandrarhem i gamla stan, iallafall ser det ut så på bilderna. Om jag nu ska ha lärt mig något från texten jag skrev ovan så suddar jag ut förväntningarna och vänta mig ett hotell liknande militärsängarna på I19.

 

Jag och micke gjorde en packlista till åre igår. Jag förstår att ni spyr om jag säger ett ord till om åre eftersom det är det enda jag tjatar om nuförtiden, men jag kan inte hålla mig. Jag längtar så mycket, har velat fara nu i 3 år men det har aldrig blivit av tidigare, retade mickis med att vi skulle fara, han blev arg. Så går det när man flyttar till göteborg! LIte fördelar ska vi ha, vi tappra själar, som håller oss kvar i boden (eller är för fega för att dra).

Jag och Micke har bokat bord på Panelen klockan 18.00, mys. Sen blir det melodifesivalen och efterrätt, har nog inte råd att beställa in nån på Panelen så det blir nog en sväng förbi kvantum efteråt!

Jag vill klippa mitt hår kort, nu snackar vi inte pojk-kort, utan en lite längre page kanske.  Har varit sugen så  länge, fast micke är inte lika positiv som jag. MEn det är så snyggt, alla som har det passar så jävla bra i det, varför skulle inte jag det? har stått i spegeln i dag och funderat. Jag har ju sett likadan ut nu i 10 år, någon gång måste man väl testa? innan det är omodernt igen? kan väl sätta löshår om jag inte passar i det. Okej nu vet vi ju alla att det aldrig kommer hända eftersom jag är världens fegis, men jag vill vill vill!

Pusshejleverpastej

Kommentarer
Postat av: linnneeet

DO IT DO IT DO IT Liniiis.. DU är så snygg ;) hehe, hostelhostel in sthlm. Myspys ;-*

2008-02-09 @ 19:50:01
Postat av: Erika

Jag saknar dig hjärtat

2008-02-10 @ 21:42:47
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: Erika

vad i helvete, bara halva mitt meddelande kom fram (?). Iaf vi kan kanske hitta på något i helgen? :) jag räknar dagarna till jag ska flytta in till stan, snart bor vi så nära varandra

2008-02-10 @ 21:44:35
URL: http://erikab.blogg.se
Postat av: Erika

din blogg börjar samla damm snart lina ;P jag lever på era bloggar nu när jag inte träffar er varje dag, kom igen nu ;)

2008-02-18 @ 20:10:35
URL: http://erikab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0