Gimme more

Så nu har jag fått lite personlighet på min blogg, efter många timmars slit i att försöka förstå vart jag ska skriva in vad, Anna var till stor hjälp och även alla sökresultat jag hittade på google.

Utgång igår, har massa roliga bilder på min kamera, men ingen usb-kabel som passar, kan inte förstå vart den har tagit vägen. Dagen började med att jag tog bussen till luleå, micke hade träning i Arcus och kom sen. Jag inhandlade en jacka och ett par täckbyxor inför kommande ÅRE-RESA, micke hittade ett par täckbyxor också. Talangen sitter ju i kläderna (?)Hittade en klänning på Lindex som fick bli min nödklädsel under kvällen. Hem vid 2. bowling, pizza, förfest med massa gamla godingar, utgång vid halv 12. Kvällens låt: Justin timberlake - summer love (jag tänker bara på bulgarien- jag liggandes på en solstol och lyssnar på linneas ipod). 
 Vid halv 2 insåg jag att micke nog inte kommit till krogen utan gått hem så jag smet hem till honom och somnade i hans fulla famn.

Idag var jag med division 2 på deras match, samling 9, det gick bra, dock gjorde inte matchen det, eller ja vi spelade jätte bra i första halvlek. 9-9 mot dom som leder serien och inte har förlorat en match. Jag lirade ca 5 min, handboll är nog inget för mig längre, det känns inte roligt och jag har tappat typ allt, kan ju bero på att jag inte tränat på ca 3 månader. Everything comes to an end.
Hem och röjja bort alla spår från gårdagen, sen ringde linnea och bjöd på makaroner och korv, muums. Jag och micke gick dit. Diskuterade allt flummigt som hände igår, det roligaste med att gå ut. pratade om ÅRE, tittade hur backarna såg ut. Åh det kommer bli så roligt och det är bara 3 veckor kvar! Sen gick vi till div 1 matchen, hade tänkt stanna och inhandla semlor på vägen, men dom hade stängt.

image134



/LinaHällström

Kommentarer
Postat av: Lovan

det där fixade ju du galant utan min hjälp! blev riktigt fint! :)

2008-02-04 @ 21:12:31
URL: http://lovisajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0