Du är restskatten från fjol

KOm hem från Åre igår, helt magiskt har det varit. Har ingen lust att börja skriva ner hela våran resa nu, det får bli senare. Jag ville i alla fall inte åka hem, hade kunnat stanna där vintern ut.
Jag och Micke har legat i sängen hela dagen och tagit igen krafterna från 5 dagarns snowboard åkning, baastubad och hamburgarätning. har haft jätte bra väder och perfekt snö, det kunde inte ha blivit bättre.

Ikväll blir det jobba, sen M/S Bränna med Petra och Mirja. Åh, jag tor det kommer vara jätte bra (fast man ska ju inte ah för höga förhoppningar, då brukar det bli bäst) Men vi kanske syns där hörrni ;p
 

förövrigt måste jag ju inlägga att björn gustafsson förmodligen är roligast i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0