Twilight

Igår efter jobbet var det raka vägen till Luleå som gällde. Vi hade 45 minuter på oss att ta oss in på bion. Självklart gick jag övertid och självklart var det tvungen att köra en bil framför oss påvägen dit som verkade ha smällt fast i asfalten. Men vi hann till och med köpa popcorn och godis, vilket var min middag. Bion delade vi med 4 andra, haha, ja man kan säga att vi kunde sitta precis vart vi ville.

Jag och Johanna hade höga förväntningar efter alla kärleks ord från Lovisa & co och visst den föll perfekt in i min smak. Jag tror att Edvin och Micke kanske såg det som snudd på tjejfilm. Kär blev man i huvurolle, precis som alla andra tidigare har blivit. Det är nog omöjligt för tjejer att inte falla för den "tillsynes farliga och förbjudna typen men som innerst inne är snällast av alla".

Sen ska jag berätta att jag hade tänkt köpa en gitarr till Micke i Julklapp, jag hade vart in på musikaffären och beställt den han en ville ha. Dom sa att det skulle ta en vecka ungefär. 4 veckor senare hade jag gett upp hoppet och köpte en annan julklapp. Igår ringde dom och sa att gitarren hade kommit, panik. Vad ska jag  nu göra? Jag beslutade att berätta för micke och fråga om han ville ha den, fast inte i julklapp och att han fick betala själv. Haha, det roligaste med situationen var att stolpskotten på musikaffären hade ringt till Micke och frågade efter mitt nummer. ÅH, vilka idioter. Jag hade berättat att det var en julklapp till Micke och att det var hemligt. Men det var inte så svårt för Micke att lista ut, ja menar, vad skulle jag annars handla på musikaffären? jag är ju ingen direkt musiker själv. Jag hade ju dessutom lämnat mitt eget nummer och inte Mickes.

Puss

Kommentarer
Postat av: petra

Villa knäppon!! :P Men gjord eju inte så mycket trots allt :)

2008-12-18 @ 12:59:56
URL: http://blogg.pi-photo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0