Long time no see

Jag orkar inte be om ursäkt för den dåliga uppdateringen för jag menar det ändå inte.

Resume av helgen:
Fredag: Jag jobbade kväll. Visst låter det tråkigt att sitta och svara i telefonen en fredagkväll, men tvärtom, det var riktigt trevligt. Jag och Mia satt strategiskt placerade nära TV:n med volymen på max under idolfinalen. Då ska jag lägga till att max inte är speciellt högt. När jag slutade kom linnea och plockade upp mig med snyggSaaben och förde mig till Johanna. Dock blev min vistelse där inte så lång eftersom jag började jobba 7 på lördag. VI hann iallafall planera nyår, hoppas allting går som planerat!

På lördag bjöds det på lussefika och inte en kotte som ringde in förrän vid 10 tiden när alla vaknade ur bakfyllan. När jag slutade for jag hem till mamma och pappa och åt julbord, sen till kyrkan och såg på luciatåget. Efter det skjutsade pappa mig till hanna där hon och johanna hade miniparty. Singstar och dans till linnea och erika var på plats, då bar det av till rab som vanligt :) Efter det ICE, och nu ska jag såga: FINNS DET NÅGOT TRÅKIGARE STÄLLE PÅ DENNA JORD? Alltså jag vill aldrig mer gå dit. Vad är det för människor som är där? sen när blev jag "äldst på stället"? vart är alla mina vänner? varför är det dagsljus där inne? Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men, snälla TC öppna! Jag saknar dig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0